Oletko havainnut väärinkäytöksen toiminnassamme? Kerro siitä meille.
Kaha on sitoutunut ylläpitämään avointa ja rehellistä toimintaympäristöä sekä kehittämään toimintaa vastuullisesti. Whistleblowing-ilmoituskanava tarjoaa turvallisen ja luottamuksellisen tavan ilmoittaa mahdollisista väärinkäytöksistä, eettisistä rikkomuksista tai muista huolenaiheista, jotka voivat vaikuttaa yrityksemme toimintaan.
Mitä varten Whistleblowing-kanava on?
Whistleblowing tarjoaa matalan kynnyksen ilmoituskanavan epäillyiden väärinkäytösten ilmoittamiseen. Kahan Whistleblowing-kanavalle tulleet ilmoitukset käsitellään täysin anonyymisti, joten ilmoittajan ei tarvitse pelätä ilmoituksestaan mahdollisesti aiheutuvia jälkiseuraamuksia. Kanavaa voivat hyödyntää Kahan työntekijät, asiakkaat, yhteistyökumppanit tai muut sidosryhmät.
Whistleblowing-kanava on meille tärkeä väline vastuullisuuden ja eettisen yrityskulttuurin toteuttamisessa. Ilmoitusten perusteella saamme mahdollisuuden korjata, estää tai oikaista Kahan hyvän liiketavan periaatteiden, arvojen tai ohjeistuksien vastaisia toimia.
Milloin tehdä ilmoitus?
Mikäli epäilet jonkinlaista väärinkäytöstä, rohkaisemme, että olet ensisijaisesti yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme tilanteen selvittämiseksi. Jos kuitenkin toivot asian anonyymiä käsittelyä tai ilmoittajansuojaa, voit jättää ilmoituksesi Whistleblowing-kanavamme kautta. Käsittelemme kaikki ilmoitukset luottamuksellisesti ja ilmoituksen tekijän tietoja suojellen.
Voit tehdä ilmoituksen, kun olet vakuuttunut siitä, että ilmoittamasi tiedot ovat tosia ja toimit rehellisin ja vilpittömin mielin. Ilmoittajan on korvattava ilmoituksen kohteelle aiheuttamansa taloudellinen vahinko, jos ilmoittaa tahallisesti vääriä tietoja. Kaikki ilmoitukset käsitellään huolellisesti ja luottamuksellisesti Kahan valtuuttamien henkilöiden toimesta.
Kiitos yhteistyöstä.